Cand eu nu pot sa vorbesc ………..

Publicat pe

Ateliere Educative sustine campania „Cand eu nu pot sa vorbesc…”, campanie initiata de Asociatia Telefonul Copilului si Inspectoratul General al Politiei Romane.

Campania are ca scop major identificarea cat mai multor cazuri de incalcare a drepturilor copilului, pentru a  permite facilitarea interventiei in vederea rezolvarii acestora.

Este trist ca atunci cand  vorbim despre copii de cele mai multe ori sa vorbim despre copii abuzati, neglijati, deprimati si tristi cand de fapt copilaria inseamna altceva.

Haideti deci, sa VORBIM in locul lor atunci cand ei NU POT!

Un gând despre „Cand eu nu pot sa vorbesc ………..

    […] Cand eu nu pot sa vorbesc ……….. Thu Oct 21, 2010 22:02 pm Ateliere Educative sustine campania “Cand eu nu pot sa vorbesc…”, campanie initiata de Asociatia Telefonul Copilului si Inspectoratul General al Politiei Romane. Campania are ca scop major identificarea cat mai multor cazuri de incalcare a drepturilor copilului, pentru a  permite facilitarea interventiei in vederea rezolvarii acestora. Este trist ca atunci cand  vorbim despre copii de […] […]

Lasă un răspuns

